Elektronisk faktura

For at sikre en effektiv behandling af fakturaen, er det vigtigt med en tydelig mærkning. Såfremt en faktura ikke er mærket korrekt, kan den ikke behandles og vil returneres.

Alle fakturaer skal være påført projektnummer eller sagsnummer, Såfremt projektnummer ikke fremgår entydigt af fakturaen, kan fakturaen risikere at blive afvist.

  • Det er bestillerne hos WLS der har pligt til at oplyse projektnummer / sagsnummer.
  • Det er leverandørens ansvar at sikre sig at projektnummer / sagsnummer fremgår korrekt på faktura.

Alle fakturaer skal som minimum indeholde følgende oplysninger:

  • Leveringsadresse
  • Projektnummer eller sagsnummer. (eks: 12345 eller 12345-678)
  • Navn på rekvirent

Fakturaer fremsendt som fx Word, Excel, PDF- eller andre filtyper vil blive afvist af systemet. Som følge heraf bliver fakturaen ikke modtaget og registreret i vores bogholderi.

EAN: 5797200066251

Kontakt os 7171 2727

Kontakt os

Indtast dine oplysninger nedenfor – så kontakter vi dig med et gratis sikkerhedscheck eller svarer på dine spørgsmål.

    Upload op til 20 MB


    Betalingsbetingelser

    Wegges Låse & Sikring ApS generelle betalingsbetingelser er løbende måned + 30 dage.

    Wegges Låse & Sikring ApS beregner forfaldsdato for modtagelse af korrekt faktura. Der betales ikke forsinkelsesrenter, hvis en faktura må returneres på grund af manglende oplysninger eller den er udstedt forkert.

    Falder den sidste rettidig betalingsdag ikke på en bankdag, vil førstkommende bankdag herefter være sidste rettidig betalingsdag.

    Fakturabeløbet hæves på vores bankkonto den sidste rettidig betalingsdag og indsættes på leverandørens bankkonto i henhold til de gældende regler og aftaler herfor.

    Brug for hjælp?
    Har du brug for hjælp til at oprette en elektronisk faktura så kontakt os på 71 71 27 27 eller sikring@wegges.dk

    Kontakt os 7171 2727
    Elektronisk_faktura _Dørsikring_dk

    Specifikationer for vores døre

    Vi har gode anmeldelser

    Hvad siger vores kunder?